No more rain

have you ever thought that the sky was just endlessly dark
你有沒有曾經想過為什麼天空是如此無窮境的深遂
and then look up and see a million stars
然後抬頭一看就看到成千上萬顆星
have you ever just scare off the water it's stuck on the edge
你有沒有曾經因為害怕水的無邊無際
and then you dive in, how quickly you’ll forget
然後你就這麼潛入了,有多快,你記不得了
you know fears, they capture the way,
你知道恐懼與害怕,是怎麼樣的影響著你
get by now that I’m back in the light, so warm
忘了吧,我回到你身邊了,是如此溫暖
I feel it like a wave of love coming over me
我感覺愛像海浪般的像我襲捲而來
got a greater drop fall and I’m on my knees
我狠狠的跌了一跤,跪了下來
got the sound of you ringin in my ears
我在我耳朵裡聽到了你的聲音
sun coming up on another day
每一天都有新的希望
got a second hand change gonna do it again
給自己再一次的機會,並再試一次
got rainbow colours and no more rain
你會得到雨後天晴的繽紛彩虹
(rain) no more雨後一定有天晴
(rain) no more
(rain) no more
(rain) no more

have you ever dreamed you were flying until you look down
你有沒有曾經夢到你在天空中飛翔,一直到你低頭向下看時
you never moved an inch feet firmly on the ground
你從來沒有試著改變過你自己的立場
(feet on firmly on the ground)
從來沒有
our love carries a hurt that you hold funny
我們的愛夾帶著傷心當你的幽默風趣不再
how live can unfold
為什麼要活得那麼自我
oh yeah
wave of love coming over me
愛像浪一般的向我侵襲
got a greater drop fall and I’m on my knees
我狠狠的跌了一跤,跪了下來
got the sound of you ringin in my ears
我在我耳朵裡聽到了你的聲音
sun coming up on another day
每一天都有新的希望
got a second hand change gonna do it again
給自己再一次的機會,並再試一次
got rainbow colours and no more rain
你會得到雨後天晴的繽紛彩虹

(rain) no more
(rain) no more
(rain) no more

+超喜歡這首歌,旋律清新,編曲悅耳,加上凱莉重生後的功力。
arrow
arrow
    全站熱搜

    a7911302003 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()