close





What is my day going to look like?
我的生活將會變得如何?
What will my tomorrow bring me?
我的明天將會帶給我什麼?
If I had x-ray eyes, I could see inside
如果我有雙如x光般的雙眼, 我就能看見事物的內裏
I wouldn’t have to predict the future
我就不用去預測未來到底會怎樣

I wish that you would do with some talking
我希望你能跟我說說話
How else am I to know what you’re thinking?
我要如何才能知道你在想些什麼
If only people would say what it really was
如果人們能夠說出他們心裡真正所想的
What it really was
心中真正的想法
What it really was that they wanted
他們心中所想要的到底是什麼

Tell me where it hurts
告訴我哪裡傷到了你
to hell with everybody else
我要讓其他人都下地獄
All I care about is you and that’s the truth
我在意的就只有你而且這是事實
They don’t like me; I can tell
他們並不喜歡我; 我感覺的到
But you do, so they can go to hell
但你喜歡我,所以他們都去下地獄吧

Did they ever give you a reason
他們曾經告訴你原因嗎?
To believe in something different
為了要相信某個不一樣的事實
If you’re looking for love, for what it’s worth
如果你正尋找愛, 尋找什麼才是值得的
I have plenty of it lying around here somewhere
我有很多那些東西
而它們都在這裡的某個地方

If you are looking for disappointment
如果你正尋找沮喪和失望
You can find it around any corner
你在任何一個街角都找得到
In the middle of the night I hold on to you tight
在深夜我緊緊的握著你
So both of us can feel protected
所以我們倆都會感到被保護著
Tell me where it hurts,
告訴我哪裡傷了你
to hell with everybody else.
我要讓其他人都下地獄
All I care about is you and that’s the truth
我在意的就只有你而且這是事實
they don’t like me; yeah I can tell
他們並不喜歡我; 是的我感覺的到
but you do, so they can go to hell
但你喜歡我,所以他們都去下地獄吧

I’ve been loved but I didn’t know how to feel it
我一直被愛著 但我不知道如何去感覺
And I’ve been adored but I don’t know if I ever believed it
我一直被熱愛著 但我不知道我是否曾經相信過這個事實
I’ve been loved my whole life but I didn’t know how to take it
我的一生都一直是被愛著的 但我不知道如何接受這個事實
Until…
直到...

So tell me where it hurts
所以告訴我哪裡傷到了你
to hell with everybody else

All I care about is you and that’s the truth
我在意的就只有你而且這是事實
they don’t like me; yeah I can tell
他們並不喜歡我; 是的我感覺的到
but you do, so they can go to hell
但你喜歡我,所以他們都去下地獄吧
But you do, so they can go to hell
但你喜歡我,所以他們都去下地獄吧

Tell me where it hurts
告訴我哪裡傷到了你
Tell me where it hurts
告訴我哪裡傷到了你
Tell me where it hurts now
現在就告訴我哪裡傷到了你
Tell me where it hurts…
告訴我哪裡傷到了你...


+很喜歡這首歌的風格,詞很棒曲很棒團名也很屌XD。
arrow
arrow
    全站熱搜

    a7911302003 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()